Jag bara försöker!!

Ok! jag vet jag är sk*t dålig på det här med bloggande. Några av mina extremt duktiga vänner som har blogg säkert skäms som fan för mig, men jag är ju en enkel kille med kanske för lite fritid. Jag vet inte hur alla andra gör men jag har helt enkelt inget att säga ibland. Eller jag har alltid massor att säga men jag kanske inte vill att alla andra ska läsa det.

Idag har jag något att säga. Ju fantastiskt dag igår med vinst för Sverige mot Portugal (ha ha jag tycker det var vinst) HV71 klara för final ( men där tar det stopp), o så mitt tidigare hemland spöade Belgien. Med andar ord fantastiskt dag. Så idag har jag betalat par räkningar och nu är det skit igen. Nej så illa är det inte. Jag har roat mig idag att läsa bloggar från svenskar som bor över hela världen. En hel del av dom är kanon bra bloggar en del är lika dåliga som jag är. Det som slog mig var att dem flesta saknar Sverige på något sätt även om det bara är smågodis. Man blir verkligen glad av bloggar där dom skriver att Sweden Is Grat. Jag har ju upptäckt det för länge sedan och nu få man dessutom bekräftelse på det. Upplevelse från förra sommaren när flera tusen svenska fans gick igenom Innsbrucks gator var mäktigt. Hav av svenska fans. Fick brev av en kompis som bor i Salzburg som skrev att Svenskarna har bästa fans. Kul med lite kred.

Just det har lyssnat på J. Björklund. Tänkte anteckna lite men det enda jag kunde skriva i min block var bla bla bla…. bla huh… bla…

/D

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar